Ժամանակի կառավարումը աշխատավայրում
Ժամանակի կառավարումը աշխատավայրում 03 Մայիսի 2024, ՈՒրբաթ |
Այս հոդվածից դուք կիմանաք, թե ինչպես է հեռավար աշխատանքն ազդում աշխատանքի արդյունավետության վրա, ինչպես նաև ինչպես ճիշտ գնահատել և բարելավել հեռավար աշխատողների արդյունավետությունն ու էֆեկտիվությունը, և ինչ գործիքներ են պահանջվում դրա համար:
Ընկերության արդյունքների անկումը հաճախ կապում են հեռավար աշխատանքին անցնելու հետևանքի հետ, բայց որքանո՞վ է դա համապատասխանում իրականությանը։ Հնարավո՞ր է արդյոք հեռավար և արդյունավետ աշխատել, ի՞նչն է խանգարում դրան, ինչպե՞ս աջակցել ձեր հեռավար աշխատակիցներին և ի՞նչն է խանգարում նրանց արդյունավետ լինել։ Մենք այս հոդվածում կպատասխանենք նշված բոլոր հարցերին:
Սկսենք գլխավորից՝ որտե՞ղ է աշխատանքն ավելի արդյունավետ՝ գրասենյակո՞ւմ, թե՞ հեռահար։ Առաջին հայացքից շատ աշխատակիցների համար ընդհանրապես տարբերություն չկա՝ այստեղ, թե այնտեղ, նստած ես համակարգչի մոտ ու սեղմում ես կոճակները։ Ավելին, դժվարության դեպքում նույնիսկ կարիք չկա տնից որևէ տեղ գնալ. խնայում եք ժամանակ, ջանք և գումար, ցանկացած պահի կարող եք ապահով գնալ ճաշի։ Շատ հարմարավետ պայմաններ են։
Առաջին ամիսներին, հեռավար աշխատանքից գոհունակության հարցումների համաձայն, ամեն ինչ ճիշտ այդպես է. հարցվածների 78%-ից մինչև 94%-ը նշում է, որ իրենց արդյունավետությունը կամ մնացել է նույնը, կամ նույնիսկ աճել է: Բայց միայն ավելի ուշ, երկու-երեք ամիս անց, աշխատողների արդյունավետությունը սկսում է նկատելիորեն նվազել։
Սա պայմանավորված է երեք հիմնական պատճառներով.
Այսպիսով, ստացվում է, որ ընդհանուր դեպքում աշխատանքի արտադրողականության վրա հեռավար աշխատանքի ազդեցությունը բացասական է լինելու։ Այո, վնասը կարող է կրճատվել ժամանակին միջամտությամբ, բայց դրա համար կարևոր է ճշգրիտ հետևել հենց այս միջամտության պահին:
Ձեզ անհրաժեշտ է միայն երկու հիմնական բան.
Եվ հետո պարզապես հավաքեք ընթացիկ տվյալներ յուրաքանչյուր հեռավար աշխատակցի արդյունավետության վերաբերյալ և համեմատեք այն չափանիշի հետ, եթե ցուցանիշները նվազում են, ապա այդ մարդուն հատուկ ուշադրություն դարձրեք: Դիտարկումից ստացված տվյալների մեկնաբանության վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկություններ կարող եք ստանալ այստեղ։
Արդյունավետ հեռավար աշխատանքը կառուցվում է ոչ միայն մասնագետի, այլև նրա ղեկավարի կողմից: Ամենից առաջ խուսափեք ձեր աշխատակիցների վրա ճնշում գործադրելուց, մի տարվեք հսկողությամբ՝ հանուն վերահսկողության, դա վատ է ավարտվում։ Լրացուցիչ տեղեկությունների համար, թե ինչպես կազմակերպել անձնակազմի իրավասու մոնիտորինգ, մենք գրել ենք համապատասխան հոդվածում:
Համոզվելուց հետո, որ ամեն ինչ ճիշտ եք անում, աշխատակիցներին ծանոթացրեք հեռավար աշխատանքի իրավասու կազմակերպման վերաբերյալ առաջարկություններին: Դրանք ցուցադրված են այստեղ, այն թափանցիկ գրաֆիկ է, հագեցած գրաֆիկ ու ինքնատիրապետում։ Ի դեպ, դրանում կօգնի Kickidler «Autokik» մոդուլը, որն ավտոմատ կերպով՝ առանց ղեկավարի մասնակցության, աշխատողին ծանուցումներ է ուղարկում արդյունավետության նվազման մասին։ Այս հիշեցումները նյարդայնացնող չեն, չեն վնասում հարաբերությունները ղեկավարության հետ և շատ լավ են աշխատում:
Արժե նաև ստուգել, թե արդյոք աշխատակիցներն ունեն արդյունավետ «հեռավար» աշխատանքի համար անհրաժեշտ բոլոր հնարավորությունները։ Հիմնական ծառայություններ, սարքավորումներ և հասանելիություն. դուք պետք է ապահովեք այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է ձեր ամենօրյա աշխատանքի համար:
Եվ մի վերջին խորհուրդ այսօրվա համար՝ հանգիստ մնացեք: Կապի մեջ մնացեք աշխատակիցների հետ, անցկացրեք հեռավար աշխատանքից գոհունակության հարցումներ, պարզեք ձեր աշխատակիցների կարիքները, օգնեք նրանց փակել դրանք: Ի վերջո, ժամանակակից տեխնոլոգիաների շնորհիվ գրասենյակային աշխատանքն այնքան էլ չի տարբերվում հեռավար աշխատանքից: Ձեր մատը պահեք զարկերակի վրա, և ամեն ինչ լավ կլինի: